今日對我來說...真是一個有很多打擊的日子...
請先讓我發洩一下....

好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心
好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩
好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心
好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩
好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心
好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩
好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心
好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩
好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心
好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩好煩

好煩!!!!郁悶死了!!!

一大早就要起身返學...差d遲到
派中史卷...得40/150...對我黎講..我已經絕望了~ 早左1個月溫書..結果仲考得差過上次
今次考試考得好差...特別是maths...得到個咁ge分數真係連我自己都覺得丟架..冇臉見人~
學校志願又未諗好 , 成績都唔好啦..仲學人選什麼學校?!

arrow
arrow
    全站熱搜

    asukatammy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()